Мої розробки

Сделано на Padlet


,


Тема урокуПоняття комп’ютерної публікації. Види публікацій та їх шаблони. Програмні засоби для створення публікацій
Мета уроку
ü    навчальна: формувати вміння використовувати  комп'ютерні публікації, поглибити знання учнів про можливості програмного засобу;
ü    розвивальна: розвивати вміння використовувати отримані знання в різних ситуаціях під час роботи за комп'ютером;
ü    виховна: виховувати інформаційну культуру, дбайливе ставлення до комп’ютерної техніки.
Тип уроку: застосування знань, умінь та навичок.
Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери,  підручник, навчальна презентація, інструкції з виконання практичної роботи
Програмне забезпечення:  програма для створення публікацій
Хід уроку
І. Органiзацiйний момент(3хв)
Привітання.
Вчитель. Доброго дня! Вітаю всіх присутніх.
Вітання з учнями. Перевірка відсутніх учнів. Перевірка готовності учнів до роботи (наявності робочих зошитів, підручників тощо). Організація уваги учнів. Налаштування учнів на робочий лад і позитивний емоційний настрій на уроці.
Притча
Ця історія сталася давним - давно. У стародавньому місті жив один мудрець, слава про якого пройшла по всьому місту. Але в цьому ж місті жив злий чоловік, який заздрив його славі. І вирішив він придумати таке запитання, щоб мудрець не зміг на нього відповісти.Пішов він на луг, піймав метелика, затиснув його між зімкнутими долонями і подумав: «Спитаю я: о, наймудріший, який у мене метелик — живий чи мертвий? Якщо він скаже, що мертвий, я розкрию долоні — метелик полетить, а якщо скаже — живий, я стисну долоні, і метелик помре. Тоді стане ясно, хто з нас мудріший». Так заздрісник і зробив: зловив метелика, сховав його між долонь, вирушив до мудреця і запитав його: «Який у мене метелик — живий чи мертвий?» Але мудрець відповів: «Все в твоїх руках...»
Бувають моменти в житті, коли руки опускаються і здається, що нічого не вийде. Тоді згадайте слова мудреця «Все в твоїх руках...» Сьогодні на уроці я сподіваюсь у Вас все вийде, ви отрмаєте новий багаж знань та практичних умінь.
   Побажання для учнів:
БУТИ:
УСМІХНЕНИМИ
СПОКІЙНИМИ
ПРОГРЕСИВНИМИ
ІНІЦІАТИВНИМИ
ХОРОБРИМИ
І тоді  Ви будете УСПІШНИМИ.
Успіх – це 99% праці і 1% творчості
Отже, давайте прагнути успіху і бути творчими.
ІІІ. Мотивацій навчальної діяльності (7хв)
 Відкрийте, будь ласка, зошити з практичних робіт і запишіть тему уроку  Поняття комп’ютерної публікації. Види публікацій та їх шаблони. Програмні засоби для створення публікацій. ”.
ü    Завданнями нашого уроку є 



   

IV. Формування нових знань, вмінь та навичок. (ПРЕЗЕНТАЦІЯ   ВЧИТЕЛЯ)
 
Види друкованої публікації
         Брошура  (фр. brochure від brogher – зшивати) – неперіодичне текстове книжкове видання обсягом 4-48 сторінок, з’єднаних між собою
         Буклет (фр. bouclette – завиток) – переважно багатокольорова аркушева роздруківка, складна в два або кілька згинів.
         Банер (англ. banerпрапор, стяг, заголовок великими літерами) – прямокутне полотно, що містить малюнок або текст рекламного чи інформаційного характеру; графічний елемент на веб-сторінці
         Бланк (фр. blanc — білий) — друкована форма документа, що передбачає вставлення користувачем даних у відповідні його місця
         Візитівка (фра. visite — відвідування) — картка з прізвищем, іменем та іншими відомостями про її власника для вручення під час знайомства або зустрічі
         Оголошення — повідомлення,  що-небудь
         Листівка — поштова картка, іноді з малюнком з одного боку
         Бюлетень (фр. bulletin — запис, звіт) — періодичне чи неперіодичне видання інформаційного характеру; збірник офіційних документів, стисле офіційне повідомлення про події, які мають суспільне значення, назва деяких періодичних видань
         Газета (італ. gazzetta — назва дрібної монети) — періодичне друковане на великих аркушах паперу видання, яке містить різноманітні матеріали про поточні події соціально-політичного, культурного та економічного життя
         Книжка — зшита в одне ціле певна кількість (зазвичай понад 50 сторінок) друкованих або рукописних аркушів; чималий за обсягом твір, надрукований окремим виданням; одна з великих частин літературного твору
 
Перш ніж сісти за комп’ютери, нам слід пригадати всі правила безпечної роботи та поведінки в кабінеті інформатики.
Повторення правил безпечної поведінки за комп’ютером.
Практична робота за комп’ютерами(завдання 1) https://drive.google.com/drive/folders/0B3Md6D7VLo9hQ2lEaFM1bGtrLXM

1)                РЕЛАКСАЦІЯ (2 хв) Презентація вчителя  (слайд 14 та 15)
Релаксація «Я на морі»
Давайте разом закриємо очі і уявимо себе на пляжі на березі моря. Ви сидите біля води, море лагідно лоскоче ваші ступні. За вами росте пальмовий ліс, в якому райські птахи наспівують пісні. Люди начебто вас не помічають, а ви не помічаєте людей. Сонячне проміння пробігає своїм теплом по вашому тілу – від п’ят до останньої волосини на голові. В далині ви бачите предмет, який рухається вам на зустріч із моря. Ви не втримуєте цікавості і поспішаєте по воді до нього все швидше і швидше. Ви намагаєтесь доторкнутись, але що це? Це ваша книжка і зошит з інформатики.  Ви в класі і відкриваєте очі, ми продовжуємо урок інформатики.
Практична робота за комп’ютерами (завдання 2)

VIІ. Підсумки уроку.
              ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ.  2(хв.)  Опрацювати презентацію вчителя, підготуватися до тестів
              Виконати практичне завдання Створення буклету для реклами власного ресторану

Немає коментарів:

Дописати коментар