,
Тема урокуПоняття
комп’ютерної публікації. Види публікацій та їх шаблони. Програмні засоби для
створення публікацій
Мета уроку
ü навчальна:
формувати вміння використовувати комп'ютерні публікації, поглибити
знання учнів про можливості програмного засобу;
ü розвивальна:
розвивати вміння використовувати отримані знання в різних ситуаціях під час
роботи за комп'ютером;
ü виховна:
виховувати інформаційну культуру, дбайливе ставлення до комп’ютерної техніки.
Тип уроку: застосування знань, умінь та навичок.
Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери, підручник, навчальна презентація, інструкції з виконання
практичної роботи
Програмне забезпечення: програма для створення публікацій
Хід уроку
І.
Органiзацiйний момент(3хв)
Привітання.
Вчитель.
Доброго дня! Вітаю всіх присутніх.
Вітання
з учнями. Перевірка відсутніх учнів. Перевірка готовності
учнів до роботи (наявності робочих зошитів, підручників тощо). Організація
уваги учнів. Налаштування учнів на робочий лад і позитивний емоційний настрій
на уроці.
Притча
Ця історія сталася давним - давно.
У стародавньому місті жив один мудрець, слава про якого пройшла по всьому
місту. Але в цьому ж місті жив злий чоловік, який заздрив його славі. І вирішив
він придумати таке запитання, щоб мудрець не зміг на нього відповісти.Пішов він
на луг, піймав метелика, затиснув його між зімкнутими долонями і подумав:
«Спитаю я: о, наймудріший, який у мене метелик — живий чи мертвий? Якщо він
скаже, що мертвий, я розкрию долоні — метелик полетить, а якщо скаже — живий, я
стисну долоні, і метелик помре. Тоді стане ясно, хто з нас мудріший». Так
заздрісник і зробив: зловив метелика, сховав його між долонь, вирушив до
мудреця і запитав його: «Який у мене метелик — живий чи мертвий?» Але мудрець
відповів: «Все в твоїх руках...»
Бувають моменти в житті, коли руки опускаються і
здається, що нічого не вийде. Тоді згадайте слова мудреця «Все в твоїх
руках...» Сьогодні на уроці я сподіваюсь у Вас все вийде, ви отрмаєте новий
багаж знань та практичних умінь.
Побажання для
учнів:
БУТИ:
УСМІХНЕНИМИ
СПОКІЙНИМИ
ПРОГРЕСИВНИМИ
ІНІЦІАТИВНИМИ
ХОРОБРИМИ
І
тоді Ви будете УСПІШНИМИ.
Успіх
– це 99% праці і 1% творчості
Отже,
давайте прагнути успіху і бути творчими.
ІІІ.
Мотивацій навчальної діяльності (7хв)
Відкрийте, будь ласка, зошити з практичних робіт і запишіть тему уроку „Поняття
комп’ютерної публікації. Види публікацій та їх шаблони. Програмні засоби для
створення публікацій. ”.
ü Завданнями
нашого уроку є

IV. Формування нових знань,
вмінь та навичок. (ПРЕЗЕНТАЦІЯ ВЧИТЕЛЯ)


Види друкованої публікації
•
Брошура
(фр. brochure від brogher – зшивати) –
неперіодичне текстове книжкове видання обсягом 4-48 сторінок, з’єднаних між
собою
•
Буклет (фр. bouclette – завиток) –
переважно багатокольорова аркушева роздруківка, складна в два або кілька
згинів.
•
Банер (англ. baner – прапор, стяг,
заголовок великими літерами) – прямокутне полотно, що містить малюнок або текст
рекламного чи інформаційного характеру; графічний елемент на веб-сторінці
•
Бланк (фр. blanc — білий) — друкована форма документа, що
передбачає вставлення користувачем даних у відповідні його місця
•
Візитівка (фра. visite — відвідування) —
картка з прізвищем, іменем та іншими відомостями про її власника для вручення
під час знайомства або зустрічі
•
Оголошення — повідомлення, що-небудь
•
Листівка — поштова картка, іноді з малюнком з
одного боку
•
Бюлетень (фр. bulletin — запис, звіт) —
періодичне чи неперіодичне видання інформаційного характеру; збірник офіційних
документів, стисле офіційне повідомлення про події, які мають суспільне
значення, назва деяких періодичних видань
•
Газета (італ. gazzetta — назва дрібної
монети) — періодичне друковане на великих аркушах паперу видання, яке містить
різноманітні матеріали про поточні події соціально-політичного, культурного та
економічного життя
•
Книжка — зшита в одне ціле певна кількість
(зазвичай понад 50 сторінок) друкованих або рукописних аркушів; чималий за
обсягом твір, надрукований окремим виданням; одна з великих частин
літературного твору



Перш ніж сісти за комп’ютери, нам слід пригадати всі
правила безпечної роботи та поведінки в кабінеті інформатики.
Повторення правил безпечної поведінки за комп’ютером.
Практична робота за комп’ютерами(завдання 1) https://drive.google.com/drive/folders/0B3Md6D7VLo9hQ2lEaFM1bGtrLXM
1)
РЕЛАКСАЦІЯ (2
хв) Презентація вчителя (слайд 14 та 15)
Релаксація «Я на морі»
Давайте разом закриємо очі і уявимо себе на пляжі на березі моря. Ви сидите
біля води, море лагідно лоскоче ваші ступні. За вами росте пальмовий ліс, в
якому райські птахи наспівують пісні. Люди начебто вас не помічають, а ви не
помічаєте людей. Сонячне проміння пробігає своїм теплом по вашому тілу – від
п’ят до останньої волосини на голові. В далині ви бачите предмет, який
рухається вам на зустріч із моря. Ви не втримуєте цікавості і поспішаєте по
воді до нього все швидше і швидше. Ви намагаєтесь доторкнутись, але що це? Це ваша
книжка і зошит з інформатики. Ви в класі
і відкриваєте очі, ми продовжуємо урок інформатики.
Практична робота за комп’ютерами (завдання 2)
VIІ. Підсумки уроку.

•
VІ ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ. 2(хв.)
Опрацювати презентацію вчителя, підготуватися до тестів
•
Виконати практичне завдання Створення буклету для реклами
власного ресторану
Немає коментарів:
Дописати коментар